21 Kasım 2012 Çarşamba

Hisar Yapýnýn hedefinde Orta Asya ve Ortadoğu var

Hisar Yapinin hedefinde Orta Asya ve Ortadogu var

Türk yapi sektöründe Adana'dan dünyaya açilan Hisar Yapi Genel Müdürü Halil Oruçhan, çelik kapi, iç kapi ve mutfak agirlikli olarak gerçeklestirdikleri ihracatta öncelikli hedeflerinin Orta Asya ve Ortadogu ülkeleri oldugunu bildirdi. Yapi sektöründe yaklasik çeyrek asirlik tecrübesi ve kalite farkiyla rakiplerini geride birakan Hisar Yapi, özellikle çelik kapida gerçeklestirdigi ihracatla ülke ekonomisine katkinin yani sira, yurt disinda Türk ürünlerine duyulan güveni de güçlendirmenin gururunu yasiyor. Hisar Yapi Genel Müdürü Halil Oruçhan, ihracat yaptiklari ülkelerde bir dönem Çin mallarinin ragbet gördügünü ancak, bu ragbetin bir gün yerini hayal kirikligina birakacagini bildiklerini ifade ederek, Biz kalitemizden ödün vermeden sahip oldugumuz pazarlara sahip çiktik. Biz de Çin gibi kalitesizi ucuza satsaydik, pazarlarimizda kalici olamazdik. dedi. Çin ürünlerinin neden oldugu hayal kirikliginin ardindan Türk mallarina olan güvenin pekistigini vurgulayan Oruçhan, Dünya pazarlarinda artik insanlar markaya bakmaya basladi. Biz ürünümüzle, kalitemizle her zaman gönül rahatligiyla satis yapiyoruz. diye konustu. Oruçhan, bir ülkeye girmeden önce ciddi bir Pazar arastirmasi yaptiklarini, yilda yaklasik olarak yüzde 18 arasinda büyüdüklerini, bu büyümede de ihracatin önemli bir payinin bulundugunu kaydetti.KALITE KADAR YENI, FARKLI VE KULLANISLI TASARIMLAR DA ÖNCELIGIMIZBir baska hedef pazarlarinin ise Rusya oldugunu ifade eden Oruçhan, Su anda yeni bir pazar olarak da Rusya ile de ilgileniyoruz. Yakin bir zamanda arastirma yapmak için 4 günlük bir seyahatimiz olacak. Bu seyahatimizin sonucunda da Rusya'ya da ihracata baslayabiliriz. seklinde konustu. Genel Müdür Oruçhan, Hisar olarak mobilya sektöründeki birikim ve kazandiklari güveni yeni mutfak markasi olan ve yaklasik 3 yildir üzerinde çalistiklari Larice ile taçlandirdiklarini ifade ederek, sunlari kaydetti: Degisen, gelisen konut anlayisinda mutfaklar artik gündelik hayatin en öneli parçasini olusturuyor. Özellikle hanimlar, günlerinin önemli bir bölümünü mutfakta geçiriyorlar. Bu yüzden, mutfaktaki kalite ve konfor evin diger bölümlerinden geri kalmamali, aksine daha arti deger kazanmali. Evin en fazla kullanilan bölümünde tüm malzemeler birinci kalite olmali ki uzun yillar ihtiyaçlari karsilayabilsin. Kalitenin yani sira görsellik de çok önemli. Bu nedenle kalite kadar yeni, farkli ve kullanisli tasarimlar da önceliklerimiz arasinda yer aliyor. Türk tüketicisinin eylül ya da ekim ayindan itibaren bu markayla tanisacaklarini ifade eden Oruçhan, Türkçe karsiligi karaçam olan Larice ile dünyaya da açilacaklarini, bu ürünün yurt içi kadar yurt disinda da büyük ilgi görecegine inandiklarini sözlerine ekledi.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , internethaber, Son Dakika Haberleri, Son Röportajlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder