Danisma hatlarini arayan her iki müsteriden biri "çileden çikiyor"

Almanyada geçen yil her iki tüketiciden birinin müsterisi oldugu sirketin danisma hattiyla iletisim kurmaya çalisirken "çilden çiktigi" belirlendi. American Express tarafindan yapilan arastirmada her üç tüketiciden birinin temasa geçtigi müsteri hizmetleri temsilcisini üstlerine sikayet etmek ya da rakip sirketi tercih etmekle tehdit ettigi veya görüsme henüz sona ermeden telefonu temsilcinin yüzüne kapattigi saptandi. Ayni arastirmada hizini alamayan her bes tüketiciden birinin de yasadigi sinir bozuklugunu internetteki forumlarda ve sosyal medya ortaminda diger tüketicilerle paylastigi tespit edildi. Bu arada baska bir arastirmada ise sosyal medyanin sirketlerin müsteri hizmetlerinde en sonda yer aldigi ortaya çikti. Buna göre sirketlerin müsteri hizmetlerinde tercih ettigi kanallar sirasiyla telefon, e-posta, sirkete ait web sitesi, faks, posta ve sosyal medya seklinde oldu.
Kaynak:
http://www.moralhaber.net/Haberi OkuEtiketler: , dünyadan haberler, Röportajlar, Istanbul Haberleri
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder